//Beast.
Eh babi, kau buat aku jealous

Thursday 15 December 2011 @ 07:26 | 0 Beautiful [s]

Assalamualaikum guise.


Hai awak, awak awak awak. Nak tanya sikit ni. Kenapa awak suka buat saya jealous? Apa masalah awak ni? Please take care my heart properly. Once it hurt no more medicine can recover it again. Okay ada paham? Saya memang lah tak tunjuk yang saya jealous sebab saya bukan jenis tipical woman yang sikit sikit touching. Saya brutal. Tapi se-brutal brutal saya punggggg, Saya masih ada perasaan jealous. Saya manusia awak. Terlampau banyak kekurangan diri. Jangan buat saya sampai dah tak percayakan awak lagi. Saya tak boleh marah awak, perasan tak? Ye saya memang tak boleh marah awak. Muka awak terlalu suci untuk dimarahi. Lol -.-
No, bukan sebab suci sebab sayang. Another things, tolongss kalau awak nak mengatal pun jangan dengan person yang saya kenal. Cer-cuba cari orang luar. Takdelah saya rasa macam nak hentak kepala awak sampai mati. Hmmm just saying.


Older Post | Newer Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome