//Beast.
IHeart

Wednesday 14 December 2011 @ 23:34 | 0 Beautiful [s]

Assalamualikum umat. Feel good today? Na'ah? Okay padan muka kau :P


Haha xD saya suka dia. Suka suka suka! *scream!* For those yg girls dia comel kan? For guys, dia lawa, comel, cantik bla bla bla kan? Yeah Iknow. Dia adik Alyssa Bernal okay? Yeah siapa kenal Alyssa Bernal? takkan? Ha'ah dia tak famous punggggg. Dia Megan Nicole dia triple diple trople hebat dari kakak dia. Saya admire dia boleh? Saya nak jadi macam dia boleh. Dia comel. Haha, hoi hoi apa korang kutuk haaaa? Okay aku tahu tak comel tapi aku cute kan? Kdiam. Suara dia sedap tak macam aku suara aku katak boleh lari tau! Haha, Ish kesian aku. Haha.


oh hell, dia comel lah! Eh, apa kebabi aku ni. HahaxD awkward tak bila aku kata kaum aku comel? Pelikkan? Haaaa, hayuk tak tayuk. Entah entahkan, aku dah senget. Suka kaum sejenis. Haha xD mana ada doh aku still suka people yang berjantina lelaki lagi.


Older Post | Newer Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome