//Beast.
Problemaaaa

Thursday 22 December 2011 @ 20:32 | 0 Beautiful [s]

Assalamualaikum guise.


Hi. Lamanya aku tak update blog yang dah berhabuk ni. Eh, bukan blog je aku tak sentuh. Facebook pungg aku tak sentuh okay. Haha. sorry guise to many problem kebelakangan ni. Relay aku yang hampir nak musnah but alhamdulillah tak jadi. Like peoples say makin Allah sayang kita makin banyak dugaannya. Yeah, alhamdulillah aku still boleh bertahan and bertahan lagi. #mengeluh. 
Oh, sometimes aku tak paham dengan bf aku. Apa yang dia nak. Apa yang dia rasa dekat aku. Sumpah aku tak paham. Kadang kadang aku risau if aku bertepuk sebelah tangan aku takut kalau aku suka sendiri. Aku takut yang dia bosan dengan aku. Ye, once aku pernah tanya dia. Yeah then dia kata taklah. Thts time memang aku rasa lega and gratefull gila gila. But after tht, aku rasa risau balek and aku rasa risau sangat. Sampai aku rasa nak bunuh diri dan menangis tanpa henti. Aku menangis waktu aku dapat news yang dia nak break dengan aku. Aku tanya dia tapi dia kata takda. Aku lega dia kata macamtu and aku risau if dia tipu aku. Aku risau if dia nak main main kan aku. Aku jugak risau kalau ada orang yang nak rosakkan relay aku.

Ya Allah, aku mohon ya allah. Kau lindungilah hubungan ini. Walaupun aku masih kecil. Tapi aku tahu hubungan ini boleh bertahan dibawah keredhaanmu. Amin



Older Post | Newer Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome