//Beast.
Saya takut

Saturday 17 December 2011 @ 05:36 | 0 Beautiful [s]

Saya takut. Saya takut yang awak cuma nak main main kan saya je. Saya takut saya hanya bertepuk sebelah tangan. Saya takut saya hanya barang mainan awak je. Saya takut saya dah hilang sayang awak dan dan dan dan saya takut saya akan hilang awak :'C


Ya Allah, kenapa mesti ada perasaan cemburu pada hati hambamu ini? Seriously, aku takut sangat bila dia start layan perempuan lain. No, aku tak kongkong dia tapi dia layan girl ni lain daripada girls yang lain. Aku takut kau suka kat dia and why must my bff ex-gf? Are you still love me? are you still want me? Awak pun sekarang macam layan tak layan je saya. Saya nak call awak tapi saya takut if awak rasa saya kacau awak. Saya nak awak macam dulu, yang selalu ejek saya, yang selalu ketawakan saya, yang selalu tanya saya dah makan ke belum. Yang selalu buli saya. Yang selalu paksa cakap Iloveyou kat awak. Saya rindu semua tu. Paling penting saya rindu awak. Kadang kadang nak je saya tanya Shi** yang awak ni ada pape ke dgn dia. Nak je saya sound dia jangan kacau awak. Tapi siapa saya...



Older Post | Newer Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome