//Beast.
Happy 2013

Tuesday 1 January 2013 @ 02:00 | 0 Beautiful [s]


HAPPY NEW YEAR! HA HA HA HA HAPPY NEW YEAR FOR EARTH-RIANS
Btw Hi and Assalamualaikum cinta.

Okay I think this gonna be the last entry and after this maybe dah tak update-update dah. But I dont think gonna delete this blog. Sayang ah doe nak delete. Hahaha dah banyak gila post kot,  so biarkan je blog ni tidak berpenghuni. Alah chill ah lepas PMR aku update balik. Yakni 10 bulan akan datang. Wait for me sayang-sayang sekalian:*  Kahkah

Today 01.01.2013 dengan rasminya I already 15. Yey yey yey! Dah besar okay? DAH BESAR. Hahaha serious I'm so excited dah macam apantah. Besok dah sekolah, for truth aku dah siap gosok everything dah. Lol nampak sangat aku gelabah cibai en? Hahaha nasib ah~ lantak ah~ yang penting aku tak susahkan orang. Sekian.

Um besok sekolah, means harini last day lah aku boleh online, boleh pegang phone, boleh dengar mp3, boleh main ps2, boleh tengok tv lama-lama. Oh god, baby-baby sekalian. Mama will mis chu a lot:( Alah mesti tak syok kan? Remaja nowdays mana boleh berenggang dengan gadjet takut curang katanya. Lol siapa remaja? Hihihi aku (y) siapa comel? Hihihi aku jugak:P Siapa bijak? Hahaha Adi Putra. Kihkihkih~

Awal tahun, semua cakap pasal azam. Um azam tahun baru aku? Lol act tiap-tiap tahun aku tak pernah pasang azam kot. Hahaha yelah aku bukan boleh pakai sangat orang dia. Cakap je lebih, buatnya takdo jugak. So, azam saya tahun 'SAYA BERAZAM TAKKAN PASANG AZAM UNTUK TAHUN NI DAN TAHUN BERIKUTNYA' Cun tak azam aku? Tak cun, but cool. Hahaha kan weh? Kan kan?

Pikir pasal pelajaran pulak. Yang allah kau senangkan lah otak ku ni menerima segala ilmu nanti. kau terangkanlah hati ini. Tolonglah hamba mu ya Allah. Tolong please please please. Oh tahun ni jugak kalau boleh aku taknak jatuh cinta dengan sesiapa, hopefully lahh aku nak jatuh hati dengan pelajaran je. Boleh tak? Boleh lahh eh? Hihihi yelah lagipun aku bukan pakai phone pun, then kalau aku couple bukan boleh contact bf pun. Kalau tak contact, mesti bf aku bosan then curang. Taknak aku! Cukup lah sekali aku mengalaminya. Taknak dua tiga kali dah:( *duckface*

Oh for truth, aku on relay lagi sebenarnya, and now I am thinking nak mintak break. Maybe lepas update entry ni aku DM Haziq. But aku tak tahu lagi nak atur ayat macam mana? Macam mana ni wehh, ayat mintak break yang bagus macam mana ye? Um um dahlah aku malas nak bagi harapan dekat Haziq lagi, btw aku tengok pun macam dia suka orang lain. So, macam masa yang bagus je nak mintak break. Like seriously tak marah pun kalau dia suka orang lain. Aku bersyukur sangat....... at least dia dah move on. Hhihi Haziq~ Fighting fighting.

Oh hijab, bila pikir pasal dosa. Weh pipah sakai~ bila kau nak tutup aurat ha? Bila kau nak taubat ha? Tak takut neraka ke cibek? Um dah terfikir dah pasal nak pakai tudung. But, tak tahu lagi bila and waktunya tu. Eh fyi aku dah addicted dengan tudung okay? Just WAKTU YANG TEPAT tu je tak tahu lagi bila. Mama pun dah bising kot suruh aku pakai tudung semua. Um just pray for me okay. Mudah-mudahan cepatlah hati ni terbuka nak menutup dosa ni ha. Tapi lambat tak lambat dalam tahun ni jugak ahh. Cuma bulan, tarikh, masa tu yang aku tak tahu lagi. Um....... tengok lahhh nanti. In sya ALLAH dalam tahun ni jugak.

Hahaha entry last ni dah cukup panjang rasanya. So, have a nice life semua. SEMOGA SIHAT SENTIASA!
Bye love xoxoxox


Older Post | Newer Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome