//Beast.
getting near.

Tuesday 16 April 2013 @ 05:10 | 0 Beautiful [s]








Assalamualaikum and salam sejahtera. 1 Malaysia.Yey its seem awkward couse dah lama tak post anything and dah lama tak rangka greetings.Okay anyways it doesnt matter.

Okay how you guys?How life?How everything? Yeah i wish everything is fine.Muah muah.Wow this is so dramatic.kehkeh
By the way actually tak tahu nak story apa sebenarnya, tetiba rasa nak typing-typing sebab tulahh I updating this cute blog.So we start with my life.Hehe okay now dah masuk bulan 4.Pertengahan bulan 4, so ada beberapa bulan je lagi untuk pmr xS hahaha babi cuak gila doh.And hell yeah as f3 we are busying ourself going to extra class,homework,schoolwork,tuition,books and books.So you guy please pray for me :') I love you.Hahaha remember sebelum cuti haritu,kena demam campak and a week tak pergi school.Hahaha waktu tu memang aku ingat mati je.Ingatkan tak sempat dah nak ambik pmr.Yelahh demam campak doktor kata allergic then kena suntik dua kali.SERIOUSLY?! Dua kali kot and nasib baik aku tak takut dengan jarum.Kalau tidak trauma kot aku.Hihi but now i so fine and stay healthy.Hahaha

OH! April is my birthday hahaha yey and at 09 April 2013 saya dengan rasminya sudah berumur 15 tahun dah masih muda xD
Thank for all wishes and gift hahaha family aku sedih je sebab tak dpt bagi hadiah.Card je yang mampu takpe ma,really i do appreciate.Thanks and love oh thanks for treat me 'tutti tutti' like you said.kahkah I love my family.Hahhaa tetiba je commercial kat sini.Mwehehe

Jadi untuk bulan 4 saya,Nur Afifah Bt Idrus masih lagi single dan comel.Hahaha aduh jodoh tak datang-datang kot.Act ada je ceh ceh hahaha tapi maybe aku memilih sangat kot?Entahlahh i dunno:(
Yelahh actually aku nak start relay yang boleh tahan lama yang takkan jemu dengan aku,yang takkan sakit hati bila aku buat perangai sial aku,yang takkan bosan tengok muka aku yang tak berapa nak cantik tapi comel ni.Aku taknak relay yang macam pffffffuck.Yang 2 tiga hari aku dah menangis,yang 2 tiga bulan dah single back.Yang macam sakai tu.Sebab aku bukan plastik makanan yang korang selalu beli kat kantin tu.Bila dah habis makan,campak dalam tong sampah.Tapikan,aku tengah bermesra-mesraan dengan someone guy ni :b He so attractive.Yang boleh buat aku toleh berkali-kali.Dengan cara layanan dia......................hihi aku selesa dengan dialahh senang cerita dan manalah tahu ni jodoh.Hahaha tapi entahlah i dont put a high hope on this.Sebab apa saya tak suka patah hati dan patah seribu.TAKNAK TAKNAK!MOHON DIJAUHKAN.

Cerita pasal kawan, feeya is so sakit otak kebelakangan ni.Maybe dia stress belajar kot.Kehkeh yelah kau bayangkan.Komsas harini tajuk presentation kitorang Hikayat Marakarma dia pergi buat Inderaputera padahal last week dia dah tanya dah tajuk tu.And sebab tu jugaklah kitorang terpaksa balik tulis tema,and persoalan all that lagi sekali.Thanks to feeya:b Oh last week waktu KHB.Salin balik kompenan pun dia boleh salah lepastu terus dia badmood kehkeh.So aku sebagai kawan baik cuma boleh cakap 'be strong.'
Talking about Ainna pulak.Yang minah seorang ni pulak mental hahaha menjadi rebutan budak f4 tapi dia still nak dekat ex dia i think.Eleh ainna layan macam kawan konon sikit-sikit dalam hati kau suka dia jugakkan?Hahaha sukahati kaulah Ainna.Yang penting bahagia.Cuma pilihlah lelaki yang kau bebetul boleh jaga kau.Hahaha nasihat ni, dan kalau kau nak menggatal.Belajar always number 1.

Nak cakap pasal budak kelas aku?Takpayah!Menyakitkan hati gila.No.Perempuan is fine,cute dan comel sentiasa but lelaki.Ya Allah perangai jahanam sentiasa.Bahan orang no satu,menyakitkan hati orang tak kira masa,tempat dan semuanyalah.Not all boy but the certain like hasif,amirul dan dua orang tu je kot.Yang suka merosakkan hari aku.Tapi takpalah I'm so forgiven so tak kesahlah korang punya pe'el ni :b

Jadi enough is enough okay.Dah cukup panjang ni.Jadi bye xoxo




Older Post | Newer Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome