//Beast.
Mid-year exam xx

Sunday 5 May 2013 @ 21:28 | 0 Beautiful [s]



Aye aye aye aye aye.Hihi helo saiko.
Okay straight to the points dah masuk bulan 5.Lol its mean nak mid year exam dah.So its mean mampus aku Sebab tak start belajar lagi.Mampus mampus mampus.

Bila nak start belajar after this lahh insyallah.Hahahaha doakan doakan :(
For honest lepas exam penggal pertama tu aku mula dah start memalas nak buat homework yelahh 2 weeks cuti en,sebab demam haritu.Naik je sekolah pergh malas aku tahap kuasa 12423546asddfg
Homework suka tangguh.Kehkehkeh mana semangat calon pmr macam awal-awal tahun tu pun aku tak tahu.Takpa takpa lepasni aku belajar aku janji and this is so tak pepasal.

For truth tak tahu nak tulis apa,tapi nak buat cano this fingers is so gegedik nak update blog.Puihhhh potong jari ah lepasni.Hihihi so tak payaah nak gegedik dah.Oh now I am in love cewah ayat mintak kaki habis en?but this the truth.

Alif,

Hang jangan nak gegedik tinggalkan aku tau?Aku dah sayang hang bebanyak dah ni so jangan nak gatai buat aku heart broken atau menangis macam hang buat kat aku malam haritu.Sedih tau :( sobsob biarlah rindu kau,then boleh pulak buat perangai kan sayang kan?Hahaha nasib baik kau pujuk balik lepastu.Nasib baik aku sayang kau.Nasib baik kau comel,nasib baik kau bf aku kalau takkkkkk........... aku merajuk selama beberapa hari atau minggu atau tahun.Hehe i love you.

Now, its been 2 weeks and 3 days kitorang on relay so hope this relationship akan sampai ke mati.Hahahaha so sayang wait for 10 years lagi then kita kawin.Hahaha then buat anak bebanyak xD hahahah so belajar rajin-rajin supaya kau boleh bagi makan kat anak-anak hang dengan aku.Hehe

Okay i have lost my idea to writing.So toodles xxxx and good luck for you guys mid year exam and good luck dan berbanyak good luck.



Older Post | Newer Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome