//Beast.
still alive

Thursday 17 October 2013 @ 01:31 | 0 Beautiful [s]




Helo semua.................
Saya iepa masih hidup walaupun blog ni macam dah lama mati.hehe jap jap apasal feeling awkward gila ni macam baru first time belajar update blog :p act tak tahu pun nak cerita apa just saja macam bosan je tadi so decide nak menerokai balik blog ni nasib baik ingat password.Nasib baik pass nama musuh eh musuh ke?hahaha dulu kawan sekarang musuh la kot?

Hei i dah habis pmr.Motif cakap....... hm hm tak tahu saja je nak cakap.Tapi srsly egt kan best sangat lah habis pmr.egt kan heaven lah sangat tup tup haaaa kehidupan lepas pmr mcm pffht gila.Tak tahu nak bt apa rasa macam tak berguna.kekeh kalau before pmr dulu at least tahulah nak bt apa lepastu lepastu kalau tengok tv pun belah malam baca buku.Ni,kalau kau tengok tv takkan nak tengok 24 hours non stop sumpah rasa useless sangat hm kononnya lah.So untuk macam memampatkan sikit activity seharianku.Aku isikan dengan tidur,twitter,self karoeka,tv hahaha tu pun rasa macam tak guna jugak.Tapi apa-apa pun okaylah takyah pegang buku dah kan?hm syukur alhamdulillah n.n

Tadi check yang post terakhir aku post.hahaha cerita pasal alep.pergh pergh benda lama tu sekarang dah tak dengan alep dah :( sekarang alone.kehkeh dah nak dekat 3 bulan dah.hahaha hm takde jodoh katako.Alep dia dah tukar banyak kali dah after aku.haha yela dia kan jejaka kacak tampan ew lol semua orang nak.So tak kesah sangatlah and aku tak pernah sakit hati pun at first memang lah sakit hati hancur berderai derai hatiku tapi lelama okaylah biasalah orang heart broken ngada sangat.Now aku okay je tak pernah nak dendam or benci.Sebab kalau benci pun macam takde faedah je hahaha tapi sometimes rindu lah jugak.Rindu semua benda rindu nak skype rindu nak otp.....tapi nak buat cano,*repeat*takde jodoh katako and kitorang tak selalu ckp pun sbb rasa awkward and dia pun taknak layan dah aku.Dah tak penting dah la kot aku ni untuk dia.hehe jap bukak episod sedih jap hahaha salah aku jugak sebab terlalu PERCAYA dan BERHARAP.

Tapi takpelah dia bahagia,aku bahagia dengan hidup aku sekarang.Fair letew.Single is better sebenarnya.hahahhaha aku cakap macam tu sebab aku single.werk werk :p at least benefits single boleh kawan dgn semua orang tidak mengira jantina dan usia cewahhh

Hm cerita pasal ni pergh pergh TER-egt kan abang lower 6.hahaha sumpah weh abang tu handsome sangat tapi hm hm bajet cool and blah blah sendiri pikirlah dan aku tahu aku SS.hahahah tapi takdelah macam "SUKA" sangat apa dia attractive,muka dia i mean sebab tu aku macam suka tengok je sebenarnya.takde feeling pun.tak feeling dah lama mati sejak dipermainkan oleh lelaki.omg gedik ye ayat xD hahaha dah dah tak tahu nak cakap apa dah tgk ah nnt rajin post lagi.KALAU RAJINLAH.

BYE.


Older Post
Bonjour.

Notice,be polite u r not born to be a bastard.
Hate me,i never asked you to stay.


Navigations!

Diaries Owner Loves Linkies


Gorilla.


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome